كاشت مو، گروه تخصصي كاشت و پيوند مو، کلینیک کاشت موی طبیعی، iranfit

در روش SUT  با استفاده از هولدرهای اتوماتیک ویژه به بافت و گرفت مو هیچگونه آسیبی وارد نشده و همچنین تراکم بالاتری در کاشت مو مورد استفاده قرار میگیرد. علاوه بر این باید نکاتی که دکتر کاشت به شما گوشزد می کند را حتما پس از کاشت رعایت کنید. برای مثال ممکن است به طور اتفاقی ضربه ای به ناحیه کاشت شده برخورد کند، در چنین شرایطی باید موارد و مراقبت های خاصی را پیش ببرید.

البته فراموش نکنید که در این بین سودجویانی نیز با سوء استفاده از از ناآگاهی برخی مردم اقدام به تاسیس کلینیک‌های بدون مجوز و ارائه خدمات کاشت مو بدون داشتن تخصص و تجربه کافی نموده‌اند. پس اگر برای پول، وقت و مهم‌تر از همه سلامتی و زیبایی خود ارزش قائلید بهتر است قبل از هرگونه اقدام و انتخاب یکی از مراکز کاشت مو در تهران از اعتبار،تجربه و تخصص کلینیک مورد نظر اطمینان حاصل کنید. همانطور که در مطالب بالا بیان شد در این تکنیک می توان از نهایت تراکم بانک موی فرد بهره برد و طی یک روز و در یک جلسه انجام می شود.

توصيه هاي قبل و بعد از كاشت مو

بانک موی سر محدود است و اگر در مراکز نامعتبر از این بانک مو استفاده نمایید و در واقع آن را هدر دهید این امکان وجود دارد که در آینده دیگر نتوان از بانک مو استفاده نمود. بدین منظور از ایشان می توان به عنوان یکی از بهترین پزشکان کاشت مو در تهران نام برد. در کلینیک ایشان انواع تکنیک های Fut و Fit و یا ترکیبی جهت کاشت بهره برده می شود. کاشت مو به روش SuperFue Plus از جدیترین و بروزترین متدهای دنیا می باشد که به صورت انحصاری در اختیار گروه پزشکی رویان سلامت قرار گرفته است.

با این حال، تقریباً تمام کلینیک‌هایی که قیمت‌های پایینی را برای خدمات خود ارائه می‌دهند، خدمات ضعیفی را در نظر گرفته می‌گیرند. بهترین دکتر کاشت مو در تهران مبنای اصلی برای تعیین قیمت کاشت مو بر اساس تعداد مو است، اما تعیین هزینه کاشت مو به تنهایی با گرافت صحیح نیست.

ویدیوهای رضایتمندی

تمام گرافت ها از ناحیه اهدا کننده گرفته می شود که به آن بانک مو گفته می شود که موهایی متراکم تر و سالم تری نسبت به سایر نواحی سر دارد.

این که پرنسل بتوانند بر نحوه نوبت دهی به متقاضیان، کنترل مناسبی داشته باشند، می تواند رضایت متقاضیان را به طور قابل توجهی بالا ببرد.

کلینیک ره یا

به صورتی که پزشک پس از بی حس کردن منطقه کاشت، با سو زن هایی مخصوص سوراخ های ریزی ایجاد کرده و گرافت ها را با دقت و ظرافت بالا و با کمک تیم، درون آنها قرار می دهد. از آن جایی که این دوره ها معموال با استقبال قابل توجهی روبرو می شوند، افراد زیادی در هر دوره حاضر هستند اما مجتمع سلامت تهران این فرصت را برای همه افراد ایجاد خواهد کرد که حتما میزان توانایی ها و سطح آموزش دیدن آن ها به دقت مورد بررسی قرار بگیرید.

از آن‌جایی که کاشت مو یک فرآیند جراحی زیبایی می‌باشد، لازم است تا مراجعان پیش از انجام آن تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با آن کسب کنند. مشاوران یک کلینیک کاشت مو خوب همچنین باید به مراجعان اطمینان دهند که آیا کاشت مو بهترین گزینه برای رفع ریزش مو بوده و یا باید از دیگر روش‌ها جهت کنترل ریزش مو استفاده کنند. در این جلسه‌ مشاوره مراجعان باید از علت ریزش موی خود آگاه شده و بر اساس آن به انتخاب روش درمانی مناسب بپردازند.

کاشت مو در مقایسه با سایر روش‌های جراحی زیبایی، عوارض کمی دارد، اما در صورت عدم توجه کافی می‌تواند عوارض جدی ایجاد کند.

  • کلینیک هلیا از جمله مراکز کاشت مو در تهران است که کاشت موی طبیعی را به طور حرفه‌ای انجام می‌دهد.
  • هر چقدر دقت و سابقه جراح بیشتر باشد علاوه بر اینکه بهترین روش را برای کاشت مو شما انتخاب می‌کند، طبیعتا نتیجه کار نیز بسیار طبیعی‌تر از افرادی است که بدون داشتن تجربه کافی جراحی کاشت مو را انجام می‌دهند.
  • افراد چاق مستعد به دیابت یا بیماری‌های قلبی احتمال بیشتری دارد که دچار پسورپازیس شوند.
  • امروزه طاسی و ریزش مو یکی از بزرگترین و رایج ترین مشکلاتی است که صدها میلیون نفر در سراسر جهان با آن مواجه هستند.
  • از سایر خدمات زیبایی این مجموعه می‌توان به کاشت مو و ابروی طبیعی، جراحی ضایعات پوستی، تزریق بوتاکس، میکرودرم ابریژن، تزریق اسید هیالورونیک و پی‌آر‌ پی اشاره کرد.

شما نیز در صورت تمایل برای داشتن موهای زیبا، جذاب و با حجم و اندازه مناسب می توانید به این کلینیک هلیا بهترین کلینیک کاشت مو در تهران بیایید و از خدمات با کیفیت و تضمینی آنها بهره مند شوید.

کاشت مو تهران

ایمپلنتر مینیاتوری که در این روش استفاده می شود اجازه می دهد تکنسین سایز پانچ خود را در بازه 0.6 تا 0.9 تنظیم کند تا فولیکول های کوچکتری برداشته و به پوست آسیب کمتری برسد . همچنین قابلیت ساکشن آن مانع از تماس مستقیم ابزار جراحی با فولیکول مو میشود ؛ سایر مراحل کاشت Micro FIT مانند SUT و FIT است . شاید خیلی ها با این سوال روبرو هستند که بهترین زمان کاشت مو چه موقع می باشد؟ یا این سوال پیش می آید که هر چه زودتر باید برای کاشت مو اقدام کرد بهتر است یا نه. به طور معمول نتیجه و کیفیت کاشت مو در کلینیک های زیبایی بعد از گذشت 3 الی 6  ماه مشخص می گردد.

خوشبختانه برای کسانی که بخشی از موهای خود را برای همیشه از دست داده‌اند، پایان دنیا فرا نرسیده است. اکنون با پیشرفت دانش و فناوری، روش‌های مختلفی برای کاشت مو به دست پزشکان باتجربه در دسترس شما قرار گرفته است.

کاشت مو تهران

برای درمان چروکهای پیشانی و کنار چشم ها (در مناطقی که حرکت عضلانی ضروری نیست) میتوان از در این روش پزشک با تزریق ژل به بخش های مختلف صورت چین و چروک ها و خطوط اخم و خنده و خطوط اطراف چشم و لب را در کلینیک فرهمند از بین می برد. در کلینیک فرهمند میتوان عمل های کشیدن صورت، بزرگ کردن چانه، کاشتن گونه، رینوپلاستی (جراحی بینی)، اتوپلاستی (جراحی گوش) و جراحی لب را بصورت همزمان وتوأم با بلفاروپلاستی (عمل لیفت پوست) انجام داد. از این روش میتوانیم برای برطرف کردن اثر کم پشتی موی خانم ها و همینطور آقایان استفاده کنیم. میکرودرم روشی است که در آن ، نوعی کریستال بسیار ظریف با سطح پوست در تماس قرار می گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه های فوقانی شاخی پوست ایجاد می کند.

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما