بایگانی‌های وکیل دیوان عدالت دادصا

طرح صحیح یک دعوی اداری مستلزم آشنایی کامل به صلاحیت دادگاههای اختصاصی اداری است تا دعوی از ابتدا به طور صحیح طرح و تا حصول نتیجه مدیریت شود. در غیر این صورت شما درگیر مسئله تعیین مرجع صالح رسیدگی خواهید شد که موجب اتلاف وقت شما تا چندین ماه خواهد شد. گروه وکلای تخصصی دیوان عدالت اداری ∝ با مدیریت اساتید برجسته حقوق اداری با داشتن تخصص در زمینه دادگاههای اختصاصی اداری دیوان شما را از این خطر دور می سازد. مشاوره حقوقی با وکیل دیوان عدالت اداریچنانچه نیاز به انجام مشاوره حقوقی با وکلا درخصوص دعاوی مرتبط با دیوان عدالت اداری را داشته باشید می توانید از طریق مراجعه به سایت هزار وکیل و اطلاع نسبت به نشانی و شماره تلفن این وکلا و موسسات حقوقی پس از انجام هماهنکی در دفاتر وکلا یا موسسات حقوقی حاضر شوید و به این طریق مشاوره اخذ نمایید.

یکی دیگر از نکات مهم در جستجوی وکیل متخصص برای دیوان عدالت اداری ایران، توانایی آنها در برقراری ارتباط موثر با موکلان است. آن‌ها باید مهارت‌های ارتباطی خوبی چه به صورت شفاهی چه نوشتاری داشته باشند تا بتوانند مسائل پیچیده حقوقی را به روشی ساده بیان کنند. •    رسیدگی به اعتراضات و شکایات از آراء و تصمیمات قطعی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و کمیسیون‌هایی مانند کمیسیون‌های مالیاتی، هیأت حل اختلاف کارگر و کارفرما، کمیسیون موضوع ماده one hundred قانون شهرداری ‌ها منحصراً از حیث نقض قوانین و مقررات یا مخالفت با آن ها. که گواه بر این مدعا حجم بالای مراجعه کنندگان به این مجموعه و تعدد طرح و دفاع از دعاوی مطروحه توسط وکلای متخصص در این بخش در دیوان عدالت اداری و اخذ بهترین آرای قضایی در کوتاهترین زمان ممکن است. که عملا با عنایت به چالش های جامعه حقوقی کشور ،امکان منطقی اشراف بعضا جزئی مردم به این مقررات امری محال و ناممکن می نماید.که به این موارد می بایست ضرورت اشراف قضایی کامل به قوانین و تشکیلات آئین دادرسی دیوان عدالت اداری را نیز افزود . با توجه به اینکه این ماده ، یک حکم استثنایی را مطرح می کند ، نمی توان آن را اعتراض نامید .

  • یک وکیل دیوان عدالت باید در کمیسیون ماده a hundred و 90 تجربه و سابقه کاری کافی داشته باشد.
  • با عنایت به تخصصی بودن دعاوی دیوان عدالت اداری بهتر است قبل از هرگونه اقدام قانونی و یا ثبت دادخواست در دیوان عدالت اداری برای صرفه جویی در هزینه و اتلاف وقت ابتدائاً از وکیل پایه یک متخصص در دعاوی دیوان عدالت اداری مشاوره حقوقی تلفنی دریافت نموده و یا نسبت به انعقاد قرارداد وکالت اقدام فرمایید.
  • طرح شکایت نموده و حال علی رغم صدور حکم  به نفع اینجانب در دیوان عدالت اداری، متاسفانه هیچ گونه اقدامی در راستای انجام رای انجام نشده است.
  • بنابراین متوجه شدیم که، وکیل پایه یک دیوان عدالت اداری توانایی رسیدگی به پرونده هایی را دارد که مرجع ذی صلاح رسیدگی به آنان، دیوان عدالت اداری است.

ماموریت ما کمک به مشتریانمان برای دستیابی به بهترین نتیجه ممکن با استفاده از دانش و تخصص برای ایجاد استدلال های قوی بر اساس حقایق و شواهد است. ما موسسین کرج وکیل پس از آن که ردای وکالت برتن کردیم،بانیت گسترش عدل و داد و احقاق حقوق مظلومان و نظم خواهی، گروهی تشکیل دادیم و کار وکالت را به صورت تخصصی آغاز کردیم. دیوان در این مرحله وارد رسیدگی ماهیتی می شود و اگر رای را مخالف قانون بداند ، با تعیین کارشناس بررسی میکند و رای میدهد . هر دو مرجع در راستای حوزه های صلاحیتی که دارند ، میتوانند از طریق هیات عمومی خود ، رای وحدت رویه صادر کنند که برای همه الزام آور است. اگر به تصمیمات تامین اجتماعی معترض باشید و هیات های داخلی سازمان حق شما را ایفا نکند ، می توانید با یاری گرفتن از وکیل پایه یک دیوان و یا وکیل تامین اجتماعی  ، از آن سازمان شکایت کنید. در عین حال که این نوع نظارت داری اهمیت فروان است، ولی به تجربه ثابت شده است که این نوع از نظارت، ناظر بر پیشرفت اهداف، برنامه ها و پروژه ها است تا پاسخگویی به شکایات و دعاوی افراد از دستگاه اداری.

ورود دیوان عدالت اداری به شکایات داوطلبان آزمون دستیاری

پس مشاوره حقوقی و در صورت تصمیم شما با اتخاذ وکیل دیوان عدالت اداری نوبت به طرح دعوا و تنظیم دادخواست می باشد که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. در حقیقت تمام حکمی که قاضی خواهد داد بر اساس دادخواستی می باشد که شما ذکر خواهید کرد و در صورت عدم طرح دادخواست درست بدون شک نتیجه به دست آمده به هیچ عنوان نتیجه مطلوب شما نخواهد بود. به همین در طرح دادخواست لزوما باید از یک وکیل کار درست در این زمینه بهره بگیرید. دیوان عدالت اداری را می توان یکی از مهم ترین نهای قضایی کشور معرفی کرد که نقش بسیار مهمی در کشور ما ایفا می کند و پرونده های بسیار زیادی به این دیوان ارجاع داده می شود.

زیرا تمامی افراد در زمینه مسائل حقوقی به صورت تخصصی ورود نمی کنند و حق دارند که این قوانین برایشان گیج کننده و مبهم باشید. یک وکیل با سال ها تحصیل در زمینه مطالعه قانون ها، ماده ها و همچنین تجربه زیاد در خصوص رسیدگی به پرونده های مختلف با موضوعات گوناگون می تواند به کسانی که دچار مشکلات حقوقی هستند، کمک کند. به طور مثال زمانی را تصور کرده که ابلاغیه تخریب ملک شخصیتان از طرف شهرداری به دستتان رسیده و شما نمی دانید دقیقا چه کاری باید انجام دهید!

آقای کریمی وکیل متخصص در دیوان عدالت اداری تهران، کارشناس ارشد حقوق خصوصی و عضو رسمی کانون وکلای دادگستری مرکز تهران هستند. همچنین ایشان دارای سوابق بالا در پیگیری پرونده های حوزه دیوان عدالت اداری می باشند. ایشان در پیگیری پرونده موکل خود، از تمام تجاربی که در دیوان عدالت اداری به دست آورده اند استفاده می کنند. تصمیمات دیوان عدالت اداری در صورتی که به نفع دادخواست دهنده باشد برای تمامی نهادهای دولتی و اداری لازمالاجرا بوده و هرکس حاضر به اجرای این آراء نباشد مرتکب تخلف شده و براساس قوانین دیوان عدالت اداری مجازات می گردد. در ادامه به صورت جزئی تر به بررسی این نهاد ، نقش ، وظایف و سایر قانونهای ان خواهیم پرداخت . در صورتی که شما خواهان طرح دعوی و یا شکایت در دیوان عدالت اداری بوده و باتوجه به تخصصی بوده و یا عدم آشنایی با قوانین دچار سردرمی شده اید می توانید پرونده های خود را با اطمینان به ما بسپارید .

وکیل برای اعتراض مجدد به رای قطعی دیوان عدالت اداری؛ درخواست اعمال ماده ۷۹

به عبارت دیگر می توان گفت دیوان عدالت اداری، صلاحیت اداری و سازمان بازرسی کل کشور صلاحیت قضایی دارد. وکیل دیوان در گروه وکلای پایتخت با توجه به تجربه ی خود به صورت تخصصی به پرونده های دیوان عدالت اداری رسیدگی می کند. همانطور که مستحضر هستید وکالت در دیوان یک کار کاملا تخصصی می باشد که باید وکیل مجرب دیوان عدالت اداری آن را انجام بدهد. شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که یک روزی با ارگان یا سازمان دولتی به مشکل برخورده و بخواهید با کمک این مرجع مشکلتان را حل کنید. دیوان عدالت اداری به‌منظور رسیدگی به شکایات، تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مأمورین، واحدها یا آیین‌نامه‌ها و احقاق حقوق آنها، تأسیس‌شده است.

به کمک لینک های  مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان می توانید برای گرفتن مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی دیوان عدالت اداری با وکلای آگاه و مجرب ما ارتباط برقرار کنید. از آنجایی که قاضی دیوان عدالت اداری بصورت غیرحضوری شکایت ها را بررسی می کند، برای بالا بردن احتمال موفقیت پرونده، افراد نیاز به ارائه یک شکایت نامه مستدل و دقیق دارند. تیم‌ متخصص بنیاد حقوقی سخن آرا متشکل از برجسته ترین وکلا و قضات بازنشسته، گرد هم آمده اند تا نتیجه مطلوب را در دعاوی دیوان عدالت اداری برای شما به ارمغان بیاورند.

یافتن یک وکیل خوب و مسلط موفقیت شما در دیوان عدالت اداری را در پی خواهد داشت . جستجوی وکیل ماهر در دیوان عدالت اداری با یافتن ما پایان می پذیرد ، از ابتدا تا انتها در کنار شما و پشتیبان شما هستیم . هنگام جستجوی وکیل متخصص، حتماً در مورد تجربه و سوابق آنها در پرونده های مشابه سؤال کنید. همچنین مهم است که بدانیم چه نوع مهارت ها و ضمانت‌هایی را ارائه می‌دهند؛ مثل جدول زمانی برای حل و فصل یا بازپرداخت در صورت عدم رعایت شرایط خاص.

توجه داشته باشید که شاکی می تواند علاوه بر نشانی پستی، نشانی پست الکترونیکی یا شماره تلفن همراه یا نمابر خود را به منظور ابلاغ اوراق اعلام نماید که در این صورت امر ابلاغ به یکی از طرق مزبور کافی است. شـاکی باید رونوشـت یا تصویر خـوانا و گواهـی شده اسناد و مدارک مورد استناد خود را به صورت شخصی یا به کمک وکیل دیوان عدالت اداری پیوست دادخواست نماید. هزینه وکیل دیوان عدالت اداری در مقابل خدمات حقوقی بسیار گسترده ای که به مردم ارائه می دهد، کاملا مقرون به صرفه است و هیچ گونه محدودیتی در زمینه استفاده از خدمات وکیل دیوان عدالت اداری وجود ندارد. وکیل دیوان عدالت اداری را تا چه حد می شناسید و با خدمات حقوقی آن آشنایی دارید؟ آیا شما نیز تمایل دارید تا از مشاوره حقوقی با وکیل دیوان عدالت اداری استفاده کنید؟ برای آشنایی بیشتر با وکیل دیوان عدالت اداری و یافتن پاسخ این پرسش ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید. پیشتر راجع به سازمان دیوان عدالت اداری خواندید و حالا می دانید که برای اعتراض نسبت به صدور حکم برخی نهادها و یا شکایت علیه سازمان ها و نهادهای دولتی می توانید در این سازمان این شکایت را تنظیم نمایید. اما با توجه به تبصره ۳ الحاقی سال ۸۶ به ماده ۸۲ قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران مرجع اعتراض به سلب عضویت به دیوان عدالت اداری تغییر یافته است و بنابراین بر اساس قانون فوق الذکر دیگر مرجع اعتراض به سلب عضویت از شوراها نه محاکم دادگستری بلکه دیوان عدالت اداری می باشد.

وکالت تخصصی کمیسیون ماده A Hundred شهرداری و شکایت از شهرداری-4504079-0919 و 5253824-0912 و 5253824-0991

برای مثال دعاوی تخلفات شهرداری، تامین اجتماعی و مالیات در این مرجع رسیدگی می‌گردد. ” به منظور رسیدگی به شکایات و تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به ماموران یا واحدها و آیین نامه های دولتی، و احقاق حقوق آنها، دیوانی به نام دیوان عدالت اداری زیر نظر رئیس قوه قضائیه تاسیس می شود. پس اگربه دنبال یک فردمجرب وکاربلدهستید وکلای متخصص نصراللهی ( nasrolahi.com)برای شمابهترین انتخاب هستندکه فقط کافیست که باتماس باموسسه حقوقی وداوری دادایستا،ازمشاوره باوکیل های کاردان وحرفه ای این مجموعه برای پرونده های خودکه به دیوان عدالت اداری ربط دارندکمک بگیرید.

وکلای دیوان عدالت اداری

سامانه سجاد نیز سامانه‌ای می‌باشد که توسط این مرجع عمومی اداری به منظور رسیدگی و انجام شکایات اشخاص حقوقی و حقوقی از ارگان‌های دولتی ایجاد شده است، در واقع این سامانه به منظور ثبت و پیگیری درخواست های اشخاص درست گردیده است. گروه وکلای پارسا مجموعه ای متشکل از وکلای پایه یک دادگستری مجرب و مسئول و تحصیل کرده در برترین دانشگاهای کشور است، که بیش از ده سال در زمینه های مختلف حقوقی فعالیت موفق داشته اند. هرگاه شاکی و یا طرف شکایت اخذ توضیح از هر شخص حقیقی یا حقوقی را درخواست نماید و شعبه دیوان نیز آن را مؤثر در کشف حقیقت بداند نسبت به اخذ توضیح اقدام می نماید. هرگاه شخص ثالثی در موضوع پرونده مطروحه در شعبه دیوان، برای خود حقی قائل باشد یا خود را در محقق شدن یکی از طرفین ذینفع بداند، می تواند با تقدیم دادخواست، وارد دعوی شود. در صورتی که دادخواست مذکور قبل از صدور رأی واصل شود، شعبه پس از ارسال دادخواست، برای طرفین دعوی و وصول پاسخ آنان با ملاحظه پاسخ هر سه طرف، مبادرت به صدور رأی می نماید.

علت این امر آن است که هر پرونده دارای ویژگی های خاص خود بوده و به همین علت نمی توان حق الوکاله یا حق‌الزحمه را از پیش تعیین نمود. پرونده ها از لحاظ سختی با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آن ها نیازمند انجام امور مربوط به خود هستند. از جمله موضوعاتی که در تعیین هزینه یک پرونده تاثیر گذارند می توان به موضوع پرونده، مدت زمان خاتمه آن، میزان تجربه وکیل، هزینه های ثانویه وکالت و… اشاره نمود. چنان چه قصد دارید از هزینه پرونده خود به طور دقیق اطلاع داشته باشید لازم است که این امر را با یک وکیل مطرح نموده و تعیین هزینه پرونده را از وکیل مربوطه بخواهید.

هر چند که در حل یک پرونده به طور معمول حقایق همان پرونده است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد اما گاها پرونده اقتضا می کند که برای رسیدن به نتیجه مطلوب به برخی مدارک دیگر نیز دسترسی داشته باشید. این که کدام مدرک نیاز می باشد و کدام باید مورد استناد قرار بگیرد همه و همه بسته به نظر وکیل دیوان عدالت اداری دارد و بدیهی است که به عنوان یک فرد متخصص در این زمینه به شما در پیدا کردن برخی مدارک نیز کمک خواهد کرد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل دیوان عدالت اداری با ما در این مطلب همراه باشید. شما همچنین می توانید برای تماس با یک وکیل خوب دیوان عدالت اداری همین حالا با موسسه حقوقی تماس بگیرید و ضمن انجام مشاوره حقوقی به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کرده و وکیل مورد نظر خود را نیز پیدا کنید. در صورتیکه شاکی در دیوان عدالت اداری مدعی شود که اجرای اقدامات و آراء مورد اعتراض سبب ساز خسارت گردیده که جبران آن در آینده غیر ممکن یا متعَّسر است قاضی شعبه رسیدگی کننده در دیوان عدالت اداری در صورت احراز فوریت و ضرورت می تواند دستور موقت صادر نماید .

مزایای وکلای متخصص عدل داد

باتوجه به اینکه در جلسات دادرسی نیازی به حضور وکیل و طرفین نمی باشد لذا کار وکیل در این مرجع راحت بوده و برای پیگیری و رسیدگی به پرونده باید نهایت دقت و توجه خود را به تنظیم و تدوین انواع لایحه برای دفاع از موکل خود قرار دهد. روش های مختلفی برای برقراری بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران وجود دارد ولی یکی از ساده ترین روش های ارتباط با وکیل دیوان عدالت اداری، از طریق سایت و یا روش های الکترونیکی است. سایت های معتبر بسیار زیادی وجود دارند که به معرفی وکلا و محتواهایی معتبر در خصوص قوانین حقوقی می پردازند. سایت مستر وکیل این امکان را فراهم کرده که بتوانید با ویژگی های یک وکیل خوب و متبحر آشنا شوید و یا بهترین وکلای متخصص را در این زمینه بشناسید. همچنین اگر شاغل هستید و یا مشغله های زیادی در زندگی خود دارید و ارتباط حضوری با وکیل برای شما سخت است، می توانید از راه های دیگر مانند تماس تلفنی و یا آنلاین با وکیل مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید.

باتوجه به تاثیروکیل دررسیدگی امورمرتبط باچنین پرونده هایی،ضروريست که ازمشورت وراهنمایی اشخاصی که به طوراختصاصی دراین عرصه مشغول فعالیت هستند بهره گیری کنید. ویابه سایت نصراللهی(nasrolahi.com) مراجعه کنیدویا تنهابایک تماس باوکلای متخصص مشاوره نمایید. وتمام مراحل پرونده شمارابه دقت پیگیری کرده،وبه آن رسیدگی نمایندوبررسی های لازم راروی پرونده اجراکرده،وبه شماگزارش نمایند. واگردادخواست توسط ولی،قیم،وکیل ویانماینده قانونی خواهان تقدیم شودرونوشت سندی که مثبت سمت دادخواست دهنده است به پیوست دادخواست تسلیم دادگاه می گردد.

بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان می آورد

قانون اساسی ایران برای رسیدگی به دعاوی و شکایات اداری، دادگاهی عالی تحت عنوان دیوان عدالت اداری تاسیس نموده است . این دادگاه عهده دار نظارت بر مطابقت آیین نامه ها و تصمیمات و اقدامات اداری قوه مجریه با قوانین و حل اختلاف بین افراد و دولت است. در این مقاله سعی کردیم  مطالب مفیدی در رابطه با وکیل دیوان عدالت اداری در اختیار شما قرار دهیم و 10 تا از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تهران را نیز به شما معرفی کردیم تا به راحتی وکیل مورد نظر خود را بیابید. در صورتی که به هرگونه مشاوره در این زمینه نیاز دارید می توانید آن را با هر کدام از وکیل های ذکر شده در سایت وکیل چی در میان بگذارید.

اگر قصد آشنایی با سازمان دیوان عدالت اداری را دارید و می خواهید علیه یک سازمان دولتی به کمک یک وکیل حرفه ای شکایت کنید حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با مهم ترین نکات و شرایط تنظیم شکایت در این سازمان آشنا شوید. حساسیت و دشواری این پرونده ها به طور کلی موجب می شود تا نیاز به یک وکیل دیوان عدالت اداری حس شود. دیوان عدالت اداری در تهران مستقر بوده و تمام پرونده ها در تهران رسیدگی میگردد و نمایندگی دیوان عدالت اداری در شهرستانها صرفا وظیفه جمع اوری مکاتبات و پاسخدهی را بر عهده دارند. کارگر شما در اداره کار از شما شکایت میکند و بعد از اینکه در اداره کار رای قطعی صادر شد ، در دیوان عدالت به آن اعتراض می کند .در این حالت چون کارگر شما از اداره کار و رای آن در دیوان عدالت شکایت کرده است ، نیازی نبوده که شما را طرف شکایت قرار دهد .

گروه وکلای دادصا علاوه بر پذیرش کلیه دعاوی ملکی، حقوقی، کیفری و …، در قالب مشاوره‌های حضوری، تلفنی و آنلاین نیز همراه شماست. این شکایت با استناد به مدارک ارائه شده به دیوان عدالت اداری، مورد بررسی قرار گرفته و رای صادر خواهد شد. در صورتی که رای صادر شده مورد اعتراض باشد این حق برای شما وجود دارد که ظرف بیست روز نسبت به درخواست تجدیدنظر اقدام نمایید. در این صورت پرونده مجددا مورد بررسی قرار گرفته و از شعبه مرجوعه تجدیدنظر رای صادر خواهد شد. موفقیت یا شکست دعاوی مستقیما با نحوه طرح شکایت و مستندات ارائه شده در ارتباط است. به این معنی که اگر شکایت به نحو درستی صورت گیرد امکان موفقیت به میزان بسیار بالایی افزایش خواهد یافت.

  • اگر در رسیدگی به پرونده قضایی خود در دیوان عدالت اداری، قصد گرفتن وکیل را ندارید، بهترین انتخاب پیش روی شما، مشورت با یک وکیل بازنشسته دیوان عدالت اداری است.
  • همچنین زمان انجام یک پرونده هم مهم خواهد بود و وکیل بابت میزان زمانی که برای پرونده درنظر می گیرد هزینه وکالتی خود را اعلام می دارد.
  • پرونده ها از لحاظ سختی با یکدیگر متفاوت بوده و هر کدام از آن ها نیازمند انجام امور مربوط به خود هستند.
  • بر این اساس، نیازی به اجتماع هر سه نفر عضو شعبه برای صدور رای نیست، بلکه اجتماع دو نفر از سه نفر نیز برای صدور رای کفایت می‌کند.

بعد از آن که عمل ثبت‌نام به طور کامل انجام شد فرد باید دادخواست خود را که نزد وکیل دیوان عدالت اداری تنظیم نموده است را در سامانه به‌درستی بارگذاری نماید. وکیل دیوان عدالت اداری موضوع مقاله امروز ماست علت آن که تصمیم گرفتیم به این موضوع بپردازیم و در خصوص آن با شما صحبت نماییم این است که امروزه پرونده‌هایی که به دیوان عدالت اداری مربوط می‌شوند بسیار زیاد هستند و روز به‌روز  به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. ذکر این نکته ضروری است که پس‌ازآن که شکایت در دیوان عدالت اداری انجام شد، این دیوان بررسی‏‌های لازم را انجام داده و رأی به وقوع تخلف از سوی مؤسسات و اشخاص مذکور در ماده می‌دهد و تعیین میزان خسارت وارده، بر عهده دادگاه عمومی است. حتی می توان گفت وکیل متخصص دیوان عدالت اداری نیز به دو گروه وکیل متخصص در امور اراضی و وکیل متخصص در امور اداری و استخدامی تقسیم می شود. به موجب اصل یکصد و هفتاد سوم قانون اساسی به منظور رسیدگی به تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مامورین یا واحد ها یا آیین نامه های دولتی و احقاق حقوق آنها، دیوانی به نام دیوان عدالت اداری تاسیس می گردد. توصیه ما برای تمامی کسانی که قصد به جریان انداختن پرونده در دیوان عدالت اداری را دارند، استفاده از راهنمایی و مشاوره یک وکیل مجرب و متخصص در این حوزه است.

【نمونه‌ای که در حال مشاهده آن می‌باشید، صرفا یک نمونه تستی است و وکیل درج شده در این قسمت، وجود خارجی ندارد】 برای آنکه کاربر بتواند براساس نیازهای خود بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد، ما قسمت‌های مختلفی را آماده کرده‌ایم که وکلا می‌توانند با تکمیل این قسمت‌ها کاربر را به‌درستی راهنمایی کنند. در قسمت «درباره وکیل» شما باید اطلاعات کلی در رابطه با خود را بنویسید که این اطلاعات می‌توانند شامل سوابق تحصیلی شما، دانشگاهی که در آن درس خوانده‌اید، موفقیت‌هایی که بدست آورده‌اید و نکات و ویژگی‌هایی که حس می‌کنید مهم هستند و کاربر را در انتخاب وکیل راهنمایی می‌کنند باشند. همچنین باید گفت ما شرایطی را فراهم کرده‌ایم که می‌توانید هر اطلاعاتی که خواستید را در این قسمت بولد کنید یا رنگ آن را تغییر دهید تا با این کار نظر مخاطب را به نوشته‌ی خود جلب کنید.

اگر به دنبال موسسه‌های حقوقی برتر ایران در زمینه دیوان عدالت اداری هستید، پس این مطلب برای شما مناسب است. در ادامه به معرفی 10 سایت برتر دیوان عدالت اداری می‌پردازیم که باید حتما بشناسید. اعتراض و شکایت در این مرجع،  همچون دیگر مراجع دارای مراحل به خصوصی است که افراد حقیقی و حقوقی برای گرفتن حقوق خود بایستی این مراحل را طی کنند.

آقای محمد رضا کریمی وکیل دیوان عدالت بوده و به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. برای مثال در زمینه دیوان عدالت اداری، بیش از 2 وکیل به طور همزمان بر روی پرونده شما کار می‌کنند و تا زمانی که پرونده شما به موفقیت برسد، در کنار شما هستند. اما نکته جالب در مورد این موسسه حقوقی این است که مشاوره‌ حقوقی رایگان داشته و می‌توانید به صورت آنلاین یا حتی به صورت چت با وکلای خبره در ارتباط باشید. از آن جا که رسیدگی در دیوان عدالت اداری به صورت غیرحضوری خواهد بود، در صورتی که شما یک وکیل مجرب و متخصص داشته باشید، می توانید ادله و مستندات خود را از طریق مراجعه ی حضوری وکیل به استظهار قاضی پرونده برسانید که تاثیر شایانی در نظر قاضی و فهم صحیح پرونده دارد. تبصره ۱ ـ تعیین میزان خسارات وارده از ناحیه موسسات و اشخاص مذکور در بندهای (۱) و (۲) این ماده پس از صدور رای در دیوان بر وقوع تخلف با دادگاه عمومی است.تبصره ۲ ـ تصمیمات و آراء دادگاهها و سایر مراجع قضائی دادگستری و نظامی و دادگاههای انتظامی قضات دادگستری و نیروهای مسلح قابل شکایت در دیوان عدالت اداری نمی ‌ باشد. افراد حقیقی یا حقوقی که قصد تقدیم دادخواست شکایت به دیوان عدالت اداری را دارند، باید در سامانه sajed.divan-edalat.ir ثبت نام نمایند و یک رمز کاربری بگیرند.

از طرف دیگر اصولا هیچ کسی از نتیجه احتمالی دعوی در دیوان عالی کشور آگاه نمی باشد و این مسئله حساسیت کار را نشان می دهد. در آخر نوبت به اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری می رسد که هم در قوانین جدایی در مورد آن صحبت شده است و هم در دادگاه های جداگانه ای به آن رسیدگی می باشد. اعاده دادرسی در صورتی ممکن می باشد که در روند رسیدگی به پرونده شما امری خلاف قانون با تعدی تفریطی صورت گرفته باشد که در هر دو صورت نیاز به یک وکیل دیوان عدالت اداری حس می شود تا این تخلف را به به اثبات برساند . در نهایت نوبت به رسیدگی پرونده و دفاع در دادگاه می باشد که یک وکیل خوب دیوان عدالت اداری به خوبی می تواند از عهده این وظیفه بر بیاید. دفاع در دادگاه باید به قدری قوی و قانونی باشد که بتواند حکم مورد نظر شما را علیه یک سازمان اداری دریافت کند و به همین علت دشوار می باشد. بدیهی است که در این شرایط باید از یک متخصص در زمینه پرونده های دیوان عدالت اداری استفاده کنیم تا  حدودی از نتیجه آن نیز اطمینان حاصل فرمایید.

  • همانطور که گفته شد مطابق با قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت دادخواهی افراد جامعه از تصمیمات و اقدامات مراجع و یا ادارات دولتی یا وابسته به دولت و شهرداری ها در صلاحیت دیوان عدالت اداری می باشد.
  • مطابق با آیین نامه تعرفه حق الوکاله و حق المشاوره، حق الوکاله در دیوان عدالت اداری حداقل مبلغ چهار میلیون ریال و حداکثر مبلغ پانصد میلیون ریال می باشد؛ و در خصوص مبلغ حق الوکاله دریافتی توسط وکیل پایه یک دیوان عدالت اداری گروه حقوقی دادارمنش بسته به نوع خواسته قابل طرح در دیوان عدالت اداری متغیر خواهد بود.
  • یکی ازاین اقدامات دررابطه باکاهش زمان رسیدگی به پرونده های حقوقی استفاده ازروش دستورموقت است که این روزها تازمان صدورحکم ازاین شیوه استفاده می کنند.
  • ممکن است برای هر کدام از شما اتفاق افتاده باشد که با یک سازمان و یا نهاد دولتی به مشکل برخورده باشید و بخواهید در دیوان عدالت اداری مشکل خود را حل کنید.

الف- تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی اعم از وزارتخانه ها و سازمان ها و موسسات و شرکت های دولتی و شهرداری ها و سازمان تامین اجتماعی و تشکیلات و نهادهای انقلابی و موسسات وابسته به آنها. چنین بررسی ملتزم به وجوداطلاع کامل وکیل پرونده دررابطه بانحوه بررسی به پرونده درشاخه های گوناگون این مرجع قضایی است. وهمچنین وکلای این موسسه می توانند برای حیطه های گوناگون دیگری مانند اعتراض به سابقه بیمه و یا هرموضوع دیگری به شماکمک نمایند. پس ازترکیب وکالت نامه بین وکیل وموکل،وکیل می توانداعتراض راازجانب موکل خودطرح نماید. که این سامانه به اعتراضات وتظلمات مردم نظم وترتیب داده وآنهاراساماندهی می کند کندوافرادبرای ثبت دادخواست خودبایددرسامانه ثنا که توسط مراکزالکترونیکی قضایی صورت  گرفته عضویت یابند وپس ازثبت نام دراین سامانه به آنهارمزعبورداده می شودکه می توانندبااستفاده ازاین رمزعبورواردسامانه ساجدشوند.

در این صورت، شعبه دیوان تصویری از دادخواست، لوایح و مستندات طرفین را برای شخص ثالث ارسال می کند. دبیرخانه دیوان مکلف است قبل از ارسال پرونده جهت ارجاع با مراجعه به سوابق امر، چنانچه موردی حاکی از طرح قبلی شکایت وجود داشته باشد، مشخصات آن را به برگه دادخواست ضمیمه نماید. دادخواست های ثبت شده به کمک وکیل دیوان عدالت اداری، توسط رئیس دیوان یا معاون وی به شعبه ارجاع می‏ شود.

وکیل دیوان عدالت با توانایی علمی بالای خود میتواند تمامی پرونده های قابل طرح در دیوان را مدیریت کرده و با جلساتی که با قضات و مستشارهای شعب میگذارد موضوع پرونده را بدوا برای قاضی جا انداخته و سپس بواسطه لایحه کاملی که پذاشته میشود تا حد ممکنه خیال موکل را از گرفتن رای راحت کند. در این نوشتار می خواهیم به بررسی وکیل دیوان عدالت اداری و همچنین تاثیر گرفتن وکیل در دفاع از پرونده های موکلان در این نهاد قضایی بپردازیم. نحوه ی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری نیازمند دقت و توجه بیشتری است زیرا قضات شاغل در دیوان عدالت اداری از قضات متبحر و با تجربه می باشند. همچنین نحوه ی طرح دادخواست و شکایت نزد دیوان عدالت اداری تفاوت های ظریفی با طرح شکایت در سایر مراجع عمومی قضایی دارد که حتی غالب وکلا با این روند آشنا نیستند.

  • سابقا نحوه شکایت در دیوان عدالت اداری به صورت فیزیکی بود و افراد پس از تنظیم دادخواست مطابق قانون دیوان عدالت اداری باید آن را به وسیله پست سفارشی یا پست الکترونیکی به دیوان تحویل می دادند و یا اینکه آن را به دبیرخانه دیوان عدالت اداری یا به شعب دیوان مستقر در مراکز استان ها به عنوان یکی از موارد ساختار و تشکیلات دیوان عدالت اداری تحویل می دادند.
  • در این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد این گونه موضوعات را به شما عزیزان ارائه دهیم.
  • مسئولیت رسیدگی های ابتدایی مواردی که در صلاحیت هیات های عمومی می باشد را به عهده دارند.
  • بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در کرج، با بررسی جامع و دقیق عمل‌کرد خود را در این حوزه، به نمایش می گذارد.
  • مطابق این اصل «به منظور رسیدگی به شکایات، تظلمات و اعتراضات مردم نسبت به مامورین یا واحدها با آیین‌نامه‌های دولتی و احقاق حقوق آنها، دیوانی به نام «دیوان عدالت اداری» زیر نظر رئیس قوه قضاییه تاسیس می‌گردد.
  • بعد از نوشتن شکایت فرد باید در سامانه ساجد برای خود اقدام به ایجاد حساب کاربری بنماید.

مسئولیت رسیدگی های ابتدایی مواردی که در صلاحیت هیات های عمومی می باشد را به عهده دارند. وکیل باید جزء به جزء تخلفات اداری را بداند و راه های خلأ آن را که ممکن است به ضرر موکل خود باشد بسته نگاه دارد. ۱ – تمامی مشخصات شما نزد ما بطور محرمانه محفوظ خواهد ماند و فقط مسئول مربوطه دسترسی لازم را دارد.۲ – به هیچ وجه شماره شما وارد پنل پیامک نمی شود و فقط جهت ارتباط تلفنی با شما می باشد. ثبت دادخواست در دفاترنمایندگی مستقر در مراکز استان ها یا دفاتر خدمات قضایی،تاریخ تقدیم داد خواست محسوب خواهد شد. از طرح خواسته های متعدد در ضمن یک دادخواست که با یکدیگر ارتباط ندارند خودداری شود. مع الوصف نظر به دفاعیات مطروحه و با عنایت به اوضاع اقتصادی کنونی از دادگاه محترم استدعای صدور دستور توقف عملیات اجرائی و نقض دادنامه صدرالذکر می گردد.

قضات محترم شاغل در دیوان عدالت اداری از بین حقوقدانان مبرز و با سابقه قضایی بالا برگزیده می شوند که ذهنی حقوقی و پرورش یافته در اقیانوس علم حقوق دارند. الفاظ و عبارت غیر حقوقی در نظر حقوقدانان ممکن است کم ارزش و غیر قابل اعتنا تلقی گردد. لذا ضمن مشاوره قبلی با وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در کرج می توانید برتن درخواست خود دیبایی از حقوق بپوشانید و کلمات و الفاظ را در قالب حقوقی واگردانید، به نحوی که آشنا و متبادر به ذهن حقوقدانان گردد.

اما برای آن که افراد بتوانند اعتراض خود را مطرح کنند باید مسائلی اعم از عدم رعایت مقررات شکلی در هیات تشخیص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی رخ دهد که قابل اعتراض در دیوان باشد. ۲-مطابق ماده ۵۳ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ انتصاب و ارتقاء پست مطلق کارمندان دستگاههای اجرایی اعم از رسمی،پیمانی و قراردادی موضوع قانون مذکور صرفاً با رعایت شرایط تحصیلی،تجربی لازم و احراز شایستگی و عملکرد موفق در مشاغل قبلی امکان پذیر است. رسیدگی به شکایت ها و اعتراضات افراد مبنی بر احکام صادر شده از هیئت های رسیدگی به تخلفات که یکی از آن ها هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما می باشد. پس از ارجاع دادخواست به شعبه، در صورتی که دادخواست مستلزم صدور دستور موقت باشد ابتداعاً دستور موقت صادر و سپس تبادل لوایح جهت دریافت پاسخ خوانده صورت می گرد.

وکلای دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری در کرج با داشتن دانش فنی و تحلیل حقوقی عمیق در زمینه قوانین اداری، مشتریان خود را در امور مربوط به عملکرد اداری دولت و نهادهای عمومی نمایندگی می‌کنند. آنها توانایی در تهیه و تدوین دفاعات قانونی، جمع‌آوری شواهد و ارائه استدلال قوی را در دادگاه‌های دیوان عدالت اداری دارند. در قانون دیوان عدالت اداری جزییات مربوط به نحوه شکایت در هیات عمومی و شعب دیوان به صورت دقیق مشخص شده است و هم چنین وظایف دیوان در خصوص هزینه و نحوه دادرسی دیوان به شکایات مطرح شده نیز تعیین شده است. بنابراین متوجه شدیم که، وکیل پایه یک دیوان عدالت اداری توانایی رسیدگی به پرونده هایی را دارد که مرجع ذی صلاح رسیدگی به آنان، دیوان عدالت اداری است. گروه وکلای پایتخت اولین و تنها گروه تخصصی وکیل دیوان عدالت اداری در سراسر کشور می باشد که با ۱۲ سال تجربه در زمینه های تخصصی دیوان عدالت اداری به طور خاص فعالیت نموده و هزاران پرونده موفق در دیوان عدالت اداری در زمینه های مختلف را داشته است. اما در کل روند شکایت و این که شخص حق جو چه مواردی را باید در دادخواست خود مطرح نماید تا شانس پیروزی خود را بیشتر کند و این که چه ادله و سندی را باید به دادخواست خود اضافه نماید، نیازمند وکیل دیوان عدالت اداری می‌باشد و همین امر سبب می‌شود که افراد را مجاب به مراجعه به وکیل متخصص این حوزه نماید.

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما