موتور برق قیمت انواع موتور برق با برندهای مختلف 20 آبان

یک موتور از روتور یا سیم پیچ، میله های گرافیتی، کموتاتور و استاتور که یک آهنربای ثابت و نعل شکل است تشکیل شده است. برای ساده تر شدن موضوع می توان گفت وظیفه اصلی AVR  ، تنظیم ولتاژ خروجی ژنراتور برای سیستم می‌باشد. در واقع به تثبیت کننده ولتاژ موتور برق AVR یا (Automtic Voltage Regulator) گویند.

موتور برق

اینورتر به معنای معکوس کننده بوده و دستگاه اینورتر، برق DC را به برق AC تبدیل می کند. همچنین سوخت اغلب موتور برق های اینورتری، بنزینی بوده و وزن آنها به ۲۰ کیلوگرم می رسد.

مشاوره خرید موتور برق

تابلو اتوماتیک یا ATS ( Automatic Transfer Switch ) انتقال دهنده خودکار است. این ویژگی سبب می شود در فاصله ای دور و بدون حضور در محل نیز قیمت موتور برق خانگی با قطع برق به صورت خودکار شروع به کار نماید. هندلی، استارتی و تابلو اتومات برجسته ترین روش ها در نحوه روشن شدن موتور برق می باشد.

  • این موتور برق بنزینی اینورتر، دارای نمایشگر دیجیتال، با حداکثر توان خروجی 8 کیلوات و توان دائم 7000 وات می باشد.
  • ولی موتور برق های اینورتری بخاطر سیستم کارکرد موتوری که دارند، صدای بسیار کمی تولید می کنند.
  • مجموع توان مصرف کننده های عادی و مصرفکننده های موتوری، توان مورد نیاز شماست.
  • موتور برق ها از منظر برق مصرفی به دسته اصلی موتور برق تک فاز و موتور برق سه فاز تقسیم می شود.

قبل از انتخاب یک موتور برق، مهم‌ترین معیار گزینش یعنی مقدار توان خروجی را در نظر بگیرید. موتور برق ایمر مدل LT1200B تنها 1000 وات توان مصرف می‌کند و همین عدد، محدوده‌ی کاربرد را مشخص می‌کند. اگر از این موتور برای تأمین برق خانه هنگام قطعی برق شبکه استفاده می‌کنید، باید در نظر داشته باشید که حداکثر پاسخگویی این مدل تنها برای یک یخچال کم‌مصرف، یک تلویزیون و چند عدد لامپ کم‌مصرف است. همچنین در صورت استفاده برای کاربردهایی نظیر پمپاژ آب در مزارع و گلخانه‌ها، باید انتظار دبی و هد پایینی برای سیال داشت.

۲- به چه مدت زمان کار کردی نیاز داریم؟

قیمت انواع موتوربرق خانگی یا به اصطلاح موتوربرق مناسب برای مصارف خانگی بستگی به مقدار توان خروجی دستگاه دارد.

موتور برق

موتور برق های گازسوز و بنزینی برای مصارف خانگی و سبک گزینه بهتری هستند.

موتور برق دیزلی سوپر سایلنت کوپ مدل KDF8500QQ

قیمت انواع ژنراتور برق در سایت نیدصنعت به صورت آنلاین ارائه می شود. نید صنعت تنها یک فروشگاه ژنراتور نیست بلکه طیف وسیعی از لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی را می توانید از نید صنعت تهیه نمایید. بنابراین فروش ژنراتور همواره با چالش قیمت و موجودی همراه بوده است که نید صنعت با شفافیت قیمت ها سعی نموده این چالش را حل نماید.

اغلب موتور برق های مناسب برای استفاده در صنعت، سه فاز دارند و به 2 صورت بنزینی و دیزلی موجود هستند. موتور برق هواسدان H3500-G، با سیم‌ پیچی تمام مس، سیستم استارت هندلی راحت و حداکثر توان 3.2 کیلو وات می باشد.

موتور برق

در حالی که موتور برق گازی تولید صدای و آلودگی زیست محیطی کمتری دارد.

مدل سوم نیز موتوربرق گازی است که با سوخت گاز کار می‌کند، قدرت کمتری داشته و خیلی خریدار آن‌چنانی ندارد. سیستم راه اندازی موتور برق یا همان دیزل ژنراتور برای برق اظطراری هم می تواند به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک باشد. حداقل 10 سالی میباشد که موتور برق های چینی وارد بازارهای دنیا شده اند.

موتور برق

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.