کمک به بهسازی زیارتگاه ها یکی از بقایای صالحات است

حجت الاسلام حسن زاده در جلسه ستاد توسعه و آبادانی شهرستان میانداب با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و شهرستان میاندوب عاشق طهارت و طهارت اهل بیت هستند گفت: عشق. برای اهل بیت (علیهم السلام) ) در دل مردم می جوشد و این را در ایام اربعین می بینیم و علیرغم تمام تلاش های دشمنان برای کاهش اربعین حسینی شاهد حضور گسترده زائران و ارادتمندان اباعبدالله حسین بودیم.

امام جمعه میاندوب با تاکید بر اینکه تقویت ستاد بازسازی عتبات عالیات مهم است و در این زمینه باید از توانمندی های مختلف استفاده کرد، افزود: کمک به بازسازی بقاع اصیل نشانه فضیلت است و مردم میاندووب همیشه در کارهای خیر پیشرو بوده اند.

وی با اشاره به ایام اربعین حسینی و پیاده روی اربعین در عراق و داخل کشور، مصداق محبت مردم به اهل بیت علیهم السلام بود و گفت: در ایام اربعین شاهد صحنه های زیبایی بودیم و همه تلاش خود را کردند. رفتار اربعین را شروع کردند.

حسن زاده با بیان اینکه موفقیت در ارائه خدمات به زائران اربعین دستاورد بزرگی است، تصریح کرد: در ایام پیاده روی اربعین همکاری ادارات مختلف و حضور مردم چشمگیر بود و این مایه خوشحالی است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به تلاش و برگزاری جلسات مختلف با هدف ساماندهی موکب های میاندوآبی در کشور عراق و در ورودی میاندوآب گفت: همه با اتحاد و اتحاد به میدان آمدند و این را به فال نیک می دانیم. .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقدامات و نحوه خدمات رسانی به موکب های اربعینی باید جمع بندی و بازنگری شود، افزود: باید در این زمینه مشکل وجود داشته باشد. کاستی های سال های آینده را در نظر بگیریم و برطرف کنیم تا با برنامه ریزی و همکاری بهتر پیش برویم.

حسن زاده با بیان اینکه امروز به برکت خون شهدا و مدافعان حرم شاهد راهپیمایی میلیونی اربعین هستیم، گفت: اربعین حسینی قله پیوند ملت ایران و عراق است که مدیون آن است. . به رهبری ایران اسلامی.

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما